De gemeente Peel en Maas heeft bekendgemaakt dat vanwege code rood op vrijdag geen afval wordt opgehaald.
Geen afvalinzameling
Ook blijft het milieupark op vrijdag en zaterdag gesloten. Daarnaast wordt het oud papier op vrijdag niet ingezameld.
De gemeente vraagt inwoners om begrip voor deze maatregelen.







Er zijn nog geen reacties geplaatst