Skip to content

Politie neemt auto in beslag

10 september 2025 | 22:25

Op woensdagavond heeft de politie een auto in beslag genomen in Meijel, zo melden ze via instagram.

Bestuurder zonder rijbewijs

De bestuurder van het voertuig reed voor de twaalfde keer zonder rijbewijs, ook had het voertuig een WOK-status. Aansluitend zal de politie nog een geluidsmeting uitvoeren voor het geluid van de uitlaat.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

2026_04_13-IVN-Slootjesdag-in-Meijel
Eindelijk is het zover
9 juni 2026 | 15:00
2026-06-08-Samen-in-gesprek-over-ondersteuning-voor-mantelzorgers
Mantelzorgmiddag in Peel en Maas
9 juni 2026 | 9:00

Advertentie