Omnibuzz is gestart met MijnOmnibuzz. Dit is een persoonlijke pagina en hierop kun je bijvoorbeeld ritten reserveren of je gegevens aanpassen. Je kunt MijnOmnibuzz gebruiken op je computer of laptop, tablet of op je mobiele telefoon.
Omnibuzz
Voordelen van MijnOmnibuzz:
- Makkelijk ritten en retourritten reserveren, wijzigen of afzeggen.
- Jouw rittenoverzicht, resterende zones of rekeningen zien.
- Jouw persoonlijke gegevens op 1 plek inzien en zelf aanpassen.
- Direct contact opnemen met Omnibuzz.
- Snel vragen stellen of klachten doorgeven.
- Telefoonkosten besparen.
- Registreren voor MijnOmnibuzz
Voor het registreren van MijnOmnibuzz heb je een e-mailadres nodig. Allereerst stuurt Omnibuzz een e-mail naar klanten die al gebruik maken van het klantportaal. Maak je geen gebruik van het klantportaal, maar is je e-mailadres wel bij Omnibuzz bekend, ook dan ontvang je later een e-mail. In deze e-mail staan aanmeldgegevens waarmee je je kunt registreren voor MijnOmnibuzz. De Omnibuzz medewerkers blijven ook altijd telefonisch voor je bereikbaar voor het boeken van ritten of het regelen van andere zaken.
Meer informatie
Meer informatie vind je op de website van Omnibuzz. Uiteraard kunnen gebruikers ook altijd met vragen of opmerkingen terecht bij de klantenservice via 0900 331 0550 of mijn.omnibuzz@omnibuzz.nl.
Geef een antwoord