Skip to content

Gladheid: Auto in de sloot, bestuurder gewond

18 januari 2019 | 8:10

Een bestuurder is vrijdagochtend met zijn personenauto in de sloot beland. Dat gebeurde op de Boerderijweg in Heibloem.

Sloot
Brandweer, ambulance en politie gingen snel ter plaatse voor hulpverlening. De bestuurder raakte gewond en is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Zijn auto, welke op de kop in de sloot lag, raakte zwaar beschadigd.

Gladheid
Zeer waarschijnlijk is gladheid de oorzaak.

Advertentie

1 Reactie

  1. Aauw. Het zal je maar gebeuren. Tegen echte gladheid is geen enkel veiligheidssysteem opgewassen.


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Meer nieuws

Jolanda Hoefnagels studio Wa Enne Kraom
Opnames in september
23 juni 2026 | 17:00
2026_06_23-Brand_in_schuur_bij_woning_aan_de_Vieruitersten-1
Oorzaak niet duidelijk
23 juni 2026 | 16:32
Heropening Sint Jozef Meijel-18
Bekijk hier het programma
23 juni 2026 | 15:00

Advertentie