De gemeente vindt het belangrijk om inwoners, ondernemers en organisaties goed van dienst te zijn. Denk bijvoorbeeld aan het aanvragen van een paspoort of vergunning, of het melden van kapotte straatverlichting.
Onderzoek over dienstverlening
Om de dienstverlening te verbeteren, wordt regelmatig onderzocht wat mensen daarvan vinden. Ook nu loopt er weer een nieuw onderzoek, waaraan iedereen kan deelnemen.
Uitnodiging via e-mail
Wie in het afgelopen jaar contact heeft gehad met de gemeente en daarbij een e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. Deze e-mail wordt verzonden vanuit het adres noreply@peelenmaas.nl. Het is mogelijk dat de uitnodiging in de ongewenste mail terechtkomt. Wie niet reageert op de eerste uitnodiging, krijgt automatisch een herinnering. Afmelden voor het onderzoek kan via een link in de e-mail.
Meedoen zonder e-mailuitnodiging
Ook wie geen e-mailcontact met de gemeente heeft gehad, maar toch zijn of haar mening wil geven, kan deelnemen. De vragenlijst is te vinden via onderstaande knop.
Over het onderzoek
Het invullen van de vragenlijst duurt slechts een paar minuten. Er worden vragen gesteld over het contact met de gemeente, de bereikbaarheid en de toegankelijkheid van het Huis van de Gemeente. De antwoorden helpen om de dienstverlening verder te verbeteren.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau KCM in opdracht van de gemeente Peel en Maas.
Hulp nodig bij het invullen?
Wie hulp nodig heeft bij het invullen van de vragenlijst, kan terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek. De hulp is gratis en ook beschikbaar voor mensen die geen lid zijn van de bibliotheek.
De vragenlijst kan ingevuld worden tot en met 21 december 2025.






Er zijn nog geen reacties geplaatst