Ruim een maand geleden lanceerde we met De Heere van Meijel de ‘Corona Ruilkans’ actie. Een actie waarmee we de afgelopen maand op een positieve manier aandacht vroegen voor de uitdagingen van zowel de horeca als de zorg.
De Heere van Meijel
Dit resulteerde in veel media aandacht (L1, NPO Radio 1, Misset Horeca, diverse lokale media) waarin het met name ging over positiviteit en kansen blijven zien. Hoe lastig dat soms ook is. Ook de reacties aan ons adres waren hartverwarmend; waarbij met name een mailtje van de Limburgse ziekenhuizen ons bijzonder raakte. Al met al aan positiviteit geen gebrek; en daarmee voor ons de brandstof om deze actie gaande te houden.
Naast de positieve vibe bracht de online veiling van alle gedoneerde producten en diensten uiteindelijk € 1250,- op. Een mooi bedrag, een druppel op een gloeiende plaat, maar trots dat wij hier een steentje aan bij konden dragen. Bovenop dat alles hebben we via diverse kanalen ook nog eens de nodige producten/diensten toegeschoven gekregen; welke we na de feestdagen gaan overhandigen aan het personeel van enkele omliggende ziekenhuizen. Een mooi extraatje voor hen voor het harde werken in tijden van crisis.
Kortom een mooi resultaat en dankbaar dat we dit samen met een aantal ondernemers en enkele donateurs mochten doen.
Geef een antwoord