In het VVV Peelpunt, reikte Peelgeluk ambassadeur Math Peeters vrijdagmiddag, samen met collega-ambassadeurs Maarten Pijnenborgh en Frank Hunnekens, het eerste B2B-B2C Peelgeluk relatiegeschenk uit aan Heidi van Kampen. Zij ondersteunde als ‘Peelgeluk manager’ de uitvoer van dit initiatief.
Peelgeluk
Het relatiegeschenk bestaat uit een mooie cadeaudoos met daarin een horeca-waardebon en informatie over Meijel en haar prachtige omgeving. Vanaf volgende week kunnen Peelgeluk ambassadeurs het relatiegeschenk afhalen bij het VVV Peelpunt om cadeau te geven aan hun relaties. De medewerkers van Oppe Koffie zorgen ervoor dat de dozen vakkundig samengesteld en gevuld worden.
Het idee voor het relatiegeschenk komt vanuit de ambassadeurs zelf en toont een schitterende samenwerking tussen ondernemers en vrijwilligers in Meijel. Hun doel: Mensen terug laten komen naar Meijel en ze een goed gevoel geven over Meijel én de ondernemer. Het initiatief is tot stand gekomen in samenwerking met Stichting Peelport en een typisch voorbeeld van een concrete uitwerking van het doel van deze stichting: “Het creëren van meer levendigheid, leefbaarheid en culturele en economisch toegevoegde waarde in de Peelregio, met Meijel als hart van de Peel.”
Peelgeluk ambassadeurs zijn dan ook ondernemers die, via Stichting Peelport, willen bijdragen aan het ondersteunen van nieuwe initiatieven met een maatschappelijk karakter met als hoofddoel het ‘Peelgeluk voor JOU en MeIJel’ te vergroten.
Op de hoogte blijven van de initiatieven die Stichting Peelport ondersteund of meer informatie? Kijk op www.peelgeluk.nl of facebook.com/peelgeluk.
Geef een antwoord